Artikel AD 'Belangen verkwanseld' 9-3-2012


5 opmerkingen:

  1. Moeten jullie niet enige aktie/rumoer/ tijdens de opening van die tentoonstelling in kunstliefde? Met de vriendenprenten alvast in de uitverkoop?
    Roland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cisca Poldervaart29 maart 2012 om 11:05

    ---een verschrikkelijk belangrijk argument voor het GAU-als- broedplaats is – zeker niet voor mij alleen (20 jaar zat ik daar als waarnemer ) de zinderende sfeer en dat trekt mensen en laat ze van plezier pieken. In de loop van die jaren kwamen ze –als het elders kwakkelde- niet alleen vanuit de verre omtrek maar ook uit b.v. Amsterdam. Gisteren ook weer—opnieuw keidruk; Paul Klemanomringd door jonge honden aan de zeven en etsers in 3 jaargangen (generaties ). De jongste etser verzucht ook dat hij hier veel liever werkt dan in Arnhem terwijl hij woekert met zijn mega-platen die maar net door onze grootste pers kunnen, ik werk ook op groot en dan is er ook nog iemand die zit te genieten aan een extra aangesleept tafeltje. Dodog is een zonnetje. Zelfs nu – in crisistijd is het er ook zo verschrikkelijk heerlijk werken en dat is toch te danken aan Dodog, Pétra en Herman die altijd klaar staan.
    Cisca Poldervaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het GAU moet vanzelfsprekend open blijven. Functie en betekenis zijn al ruim 30 jaar nadrukkelijk bekend.
    Sluiting zou de zoveelste schande zijn in deze kommervolle tijden.Kennis en ervaring worden bij op straat gezet, wetenschap die niet meer terug komt.
    Bestuurders, denk na!!
    Tom Thijsse
    graficus / sympatisant GAU

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds enkele maanden heb ik het GAU ontdekt. Het zou doodzonde zijn als ik slechts een klein jaar van deze inspirerende, praktisch en uitdagende werkplek gebruik zou kunnen maken. De wisselwerking tussen oude rotten en jonge honden heb ik op geen enkele plek zo natuurlijk ervaren als hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Dodo,Herman en Petra,

    ik stuur jullie een mailtje dat het grafisch atelier moet open blijven.omdat ik er elk jaar met mijn tante ga etsen.
    Dat vind ik altijd heel leuk en dat wil ik de volgende jaren ook nog blijven doen.
    En daarom moet het op de zelfde plek open blijven.
    En ik wil ook niet dat Dodo,Herman en Petra hun baan kwijt raken en
    dat er ook nog veel mensen kunnnen blijven werken en mooie dingen kunnen maken.

    Robin de Vries uit Kerkrade

    BeantwoordenVerwijderen